Erfaring
Siden 2017 har vi levert bekledning som tåler tidens tann. Vi har erfaring fra både egen kleslinje og oppdrag for norske aktører innen sport, teknologi, kultur, retail, event og finans.
Med god kundeerfaring fra kulturskatter som blant annet Lars Vaular, Ivan Ave og Giddygang, kjenner vi alle ledd i prosessen – idéutvikling, materialvalg, produksjon, logistikk og distribusjon – til fingerspissene. Det betyr også at vi fanger opp utfordringer tidlig og leverer på avtalt kvalitet og tid, uansett volum fra 50 til 5 000 enheter.
Med én dedikert kontaktperson får du full kontroll og forutsigbarhet. Resultatet er produkter som styrker merkevaren din – og som folk faktisk vil bruke etter arbeidstid.
“En sentral utfordring med å lage plagg til artistprosjekt er å treffe på krysningspunktet kvalitet x kostnad.
Vi fant en løsning på dette fordi kontaktene til Prolog kunne levere en høy kvalitet av både bomull og silketrykk, til en kostnadsmargin som funket for prosjektet.
Dermed fikk vi lage et plagg som folk blir glad i etter å ha kjøpt, som varer og ser bra ut lenge, og dermed sprer budskapet om artistprosjektet i årevis.”
— Eivind Øygarden, artist
IVAN AVE
GIDDY GANG
“Vi ønsket merch som føltes mer som ekte klær enn tradisjonell band-merch. Prolog leverte et dritfett design og hjalp oss å finne løsninger i topp kvalitet som virkelig matchet GiddyGang-estetikken.
Resultatet ble merch som skilte seg ut og som fans faktisk bruker i hverdagen – noe vi er sykt fornøyde med.”
— Bård Kristian Kylland, musiker
Utvalgte samarbeidspartnere:

